مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 04:502021-12-24سياسي

بررسی احداث حصار اطراف تئاتر شهر به درخواست اهالی هنر 


عضو شورای شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت درخواست اهالی هنر مبنی بر احداث حصار اطراف تئاتر شهر گفت: شهرداری منطقه 11 و سازمان زیباسازی متولی احداث حصار با نظارت شورای شهر شدند.

-   سید احمد علوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به درخواست اهالی هنر مبنی بر احداث حصار اطراف تئاتر شهر، گفت: اهالی هنر به علت وجود آسیب های اجتماعی مانند حضور معتادان متجاهر و کارتن خواب ها در اطراف تئاتر شهر و درب ورودی آن، درخواست احداث حصار اطراف ساختمان تئاتر شهر را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه به همین علت جلسه ای با حضور اعضای کمیته میراث فرهنگی و گردشگری و کمیته هنر شورای شهر تهران، مسئولان سازمان زیباسازی، شهردار منطقه 11، مسئولان تئاترشهر و تعدادی از هنرمندان برگزار شد، ادامه داد: مقرر شد تا شهرداری منطقه 11 به همراه سازمان زیباسازی مسئول بررسی احداث حصار اطراف تئاتر شهر شوند و همه جوانب امر را بررسی کنند.

رییس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر تهران با بیان اینکه پیشنهاد ما این بود که حصار به شکلی طراحی شود که به هویت بصری تئاترشهر لطمه وارد نکند، تاکید کرد: در کنار هویت بصری موضوع استفاده کنندگان از پارک دانشجو نیز مطرح است که این حصار نباید مزاحمتی برای شهروندان جهت استفاده از پارک ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی احداث حصار اطراف تئاتر شهر به درخواست اهالی هنر 

بررسی احداث حصار اطراف تئاتر شهر به درخواست اهالی هنر